Tuki, ohjeet ja tiedostot

Laajakaistapalvelut ovat toteutettavissa osuuskunnan rakentaman valokaapeliverkon alueella ja vaativat osuuskunnan toteuttaman valokuituliittymän.

Tältä sivulta löydät Valopiuhan tilaamiseen ja käyttöön liittyvät ohjeet ja tiedostot.

Vikailmoitukset: puhelimitse numeroon 040 163 7074 tai sähköpostilla info@valopiuha.fi.

Laajakaistan ja siihen liittyvien palvelujen viankorjauksen palveluaika on ma-pe klo 8 - 16. Muuna aikana voit jättää vastaajaan viestin tai lähettää sähköpostia mahdollisuuksien mukaan. Viestit käsitellään heti arkipäivänä.

 

Kuukausihuoltokatkot

Liittymässä on palveluoperaattoreiden yleisesti käytössä oleva huoltokatko joka kuukauden toisena tiistai ja keskiviikon välisenä yönä klo 00:00 - 06:00. Huoltotöissä tehdään runkoverkon ylläpito- ja huoltotöitä, jotka saattavat aiheuttaa katkoksia IPTV- ja internetpalveluissa. Toivomme, että huoltokatkosta aiheutuu mahdollisimman vähän häiriöitä.

Tukihenkilöpalvelut

Osuuskunta on sopinut yhteistyöstä alla mainittujen henkilöiden kanssa. He käyvät tarvittaessa asiakkaan luona, mikäli asiakas tarvitsee apua omien laitteiden tai niiden asetuksien kanssa.

Oletko tekemässä muutostöitä pihallesi?

Kaapelinäyttö:

Kun olet tekemässä esim. kaivuu-, maansiirto-, pengerrys- tai metsä-töitä, selvitä aina mahdollisten telekaapeleiden sijainti. Valokaapelin sijaintitieto-/karttapalvelu on arkisin maksuton kaivutyön suorittajalle. Kaapelinäyttö, joka on sovittu vähintään kolme (3) työpäivää ennen tarvetta, on maksuton.

Lue lisää

Palveluntuottajan yhteystiedot

Kuluttaja- tai yritysmyynti, myymälä tai taloushallinto
0800 391 234, ma-pe klo 8-17

asiakaspalvelu@kaisanet.fi

Vika- ja häiriöilmoitukset
0800 391 000 (maksuton)

asiakastuki@kaisanet.fi

Käyttövalvomo palvelee vuoden jokaisena päivänä ympäri vuorokauden

Kaisa Helppari
0600 39 59 69 (1,35 €/min + pvm/mpm)
Avoinna: ma – pe 8 – 22 ja la klo 10 – 15

Palvelukuvaukset ja esitteet